שיווק דיגיטלי ברשת

מהו שיווק דיגיטלי ואיך זה עובד?

| ע"י | כללי | 0 תגובות:

אחת הטעויות של בעלי עסקים אשר אינם בקיאים בתחום האינטרנט היא ניהול לא נכון של השיווק הדיגיטלי.

אמנם כל בעלי העסקים כבר מבנים את חשיבות האינטרנט והתועלת שניתן להפיק מהאינטרנט אך לא באמת מכירים את עקרונות השיווק הדיגיטלי.

עסקים מסוג זה נוטים להשקיע באתרי אינטרנט אך בסופו של דבר הם מתאכזבים מתנועת הגולשים ולא באמת מצליחים למנף את הפעילות העסקית בעזרת האינטרנט.

אז מהי בעצם הסיבה ומה ניתן לעשות בנושא?

שיווק דיגיטלי באינטרנט

הטעות המרכזית שעושים בעלי העסקים נובעת מכך שהם אינם מבינים את החשיבות של קידום האתר.

אתר אינטרנט מוצלח לא יכול להביא תוצאות ללא תנועה ערה של גולשים ויש לנקוט בפעולות שונות על מנת להזרים כמות של גולשים לאתר.

לא רק הכמות חשובה, אלא גם האיכות, יש להזרים תנועת לקוחות אשר רלוונטית למוצר או השירות שהאתר מציע.

אחד האמצעים להזרמת תנועה לאתר הוא באמצעות קידום ממומן, כלומר תשלום עבור חשיפה.

בוודאי שמתם לב שכאשר אתם מחפשים בגוגל, בראש תוצאות החיפוש ישנן גם מודעות אשר הוקפצו לראש תוצאות החיפוש.

מבלי לרדת לפרטים, זוהי דוגמה הממחישה כיצד זה נראה בפועל.

אתר חדש אשר אינו נמצא במקום ריאלי בתוצאות החיפוש יכול להופיע בראש תוצאות החיפוש בעזרת קידום ממומן – גוגל אדוורדס.

אך קידום ממומן אינו מסתכם אך ורק במנועי החיפוש, ניתן וצריך לעשות אותו גם ברשתות החברתיות.

למשל פייסבוק ואינסטגרם הן רשתות חברתיות בעלות גולשים רבים וגם בעזרתן ניתן להביא גולשים אל האתר שלכם במתכונת של קידום ממומן.

בעזרת קידום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם ניתן להגיע לקהל גולשים גדול יותר וליהנות מאמצעי שיווק ויז‘ואלי.

חשוב לדעת שישנם גם קשרי גומלין בין פייסבוק לבין אינסטגרם.

פייסבוק רכשה את אינסטגרם וכלי הפרסום המתקדמים של פייסבוק, כלי פרסום המאפשרים להרכיב קמפיינים בפילוחים יצירתיים ומדויקים, תקפים גם לגבי רשת האינסטגרם.

אם גם אתם מעוניינים בקידום האתר והעסק ורוצים לעשות קמפיין של קידום ממומן, פנו אלינו – אלפא אינטרנט.

לצורך בניית קמפיין של קידום ממומן יש להבין היטב את מאפייני העסק והשוק שאליו הוא פונה,

כמו גם הבנה של הרגלי הגלישה, החיפוש והאמצעים היעילים למשיכת תשומת הלב של הגולשים ברשתות החברתיות.


השאר תגובה